Vacature Secretarieel Medewerker, 16-24 uur

[ sollicitatieprocedure is afgerond ]


De functie Secretarieel Medewerker bij Bijnen…

In de functie Secretarieel Medewerker bij Bijnen Uitvaartzorg help je bij het verwerken van correspondentie en bijbehorende administratie. Daarnaast geef je verder invulling aan telefoontaken. Dit betekent dat je bijvoorbeeld een melding van overlijden aanneemt. Vervolgens coördineer je berichten op juiste wijze binnen de organisatie. Daarmee ben je niet alleen een belangrijk contact voor de nabestaanden maar bovendien een belangrijke schakel in onze dienstverlening.

Ben jij degene die het team bij Bijnen Uitvaartzorg komt versterken?

Wij vragen van jou…

• Zelfstandigheid en goed kunnen (samen)werken in een team,
• relevante ervaring én scholing op secretarieel en/of administratief gebied,
• een goede beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift,
• flexibele inzet conform rooster, ook op een avond/weekend/feestdagen.

Wij bieden jou…

Een tijdelijk contract met uitzicht op een vaste aanstelling. Het salaris is conform cao en afhankelijk van jouw ervaring. Je krijgt een grote mate van zelfstandigheid en werkt samen in een klein team met een informele sfeer.

Solliciteren op de vacature voor Secretarieel Medewerker bij Bijnen?

Stuur vóór 1 maart 2023 jouw motivatie met cv en foto per email naar vacature@danchr.nl onder vermelding van ‘Sollicitatie Secretarieel Medewerker Bijnen’ gericht aan Bijnen Uitvaartzorg, t.a.v. de heer B. Bijnen (Coördinator Uitvaartzorg), Wolfskamerweg 16, 5262 SJ Vught, telefoon 073-6562379.

Andere vacatures bij Bijnen Uitvaartzorg:

bij Bijnen

Over onze klant, Bijnen Uitvaartzorg

“Bijnen Uitvaartzorg is een echt familiebedrijf. We regelen al uitvaarten sinds 1928 en kennen de regio als geen ander. Voor ons is elke uitvaart persoonlijk en uniek. Wij doen alles om van elke uitvaart een onvergetelijk maar bovenal waardig afscheid te maken, dat is een belofte….”

Lees meer…

Sollicitatiehulp

Brief en CV

Om een goede indruk te maken met een sollicitatie is het verstandig om je goed voor te bereiden. Hiervoor kun je terecht bij onze Sollicitatiehulp. Jouw eerste reactie in een brief of email evenals je Curriculum Vitae zijn bepalend voor een selectie. Hier gaat het natuurlijk om de inhoud, maar ook om de presentatie. Het is dus goed om daar aandacht aan te besteden. Je wilt immers graag uitgenodigd worden voor een gesprek.

Sollicitatiegesprek

Vervolgens wil je ook nog eens een goede indruk maken tijdens een gesprek. Daarvoor is het niet alleen belangrijk goed geïnformeerd te zijn over de functie, maar juist ook over het bedrijf, de branche en de omgeving waarin het bedrijf werkt. Tot slot is het van groot belang jezelf goed te kennen. En dat je onder woorden kan brengen wie jij bent, hoe je werkt en hoe je je gedraagt. Op al deze belangrijke zaken kun je je voorbereiden en kun je gebruik maken van de Sollicitatiehulp.